هانی دخ
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, توسط هانا |

 کدام مردان جذاب ترند؟

محققان در مطالعه ای چند ویدئو از یک مرد که در آنها گاهی لبخند می زند و گاهی چهره عبوس و گاهی خنثی به خود گرفته بود،به خانم ها نشان داده شد.همه این خانم ها اعتقاد داشتند که این مرد در ویدئویی که در کنار همسرش به دوربین لبخند می زند زیباتر و جذاب تر به نظر می آمد.بنابراین حالت های چهره هم در جذابیت دخیل اند.

مطالعات نشان می دهد که بانوان جوان تر به جذابیت ظاهری همسر خود اهمیت بیشتری می دهند و خانم های مسن تر،وفاداری و ثبات شخصیت و ثروت را معیار های جذابیت همسر خود می دانند.

مثلث طلایی:

در صورت های زیبا یک نسبت طلایی بین اجزای مختلف آن چهره وجود دارد.براین اساس در چهره های زیبا و ایده آل این نسبت طلایی در بین خطوط طولی،عرضی و عمودی صورت وجود دارد.در نسبت های عمودی،فاصله خط رویش موها تا قاعده بینی به قاعده بینی تا زیر چانه است و همچنین فاصله خطی که دو مردمک را به هم وصل می کند تا خط بین دو لب به خط بین دو لب تا زیر چانه است.در اجزای افقی صورت های متناسب هم این نسبت می درخشد.

۱- ماهیچه های صورتتان را تقویت کنید:

شاید تا به حال مردان زیادی را دیده اید که در سنین میانسالی هنوز بدن محکم و جوانی دارند درحالی که پوست صورت و گردنشان چروک خورده و دچار افتادگی شده است.دلیلش هم بسیار ساده است:آقایان بین تحرک صورت و بدنشان تعادل را رعایت نمی کنند.این درحالی است که خانم ها به دلیل صحبت کردن و استفاده بیشتر از عضلات صورت،آنها را تقویت می کنند.یکی از راههایی که با آن می توانید صورت مردانه و محکمی داشته باشید استفاده از ورزش های صورت است.

سفت کردن غبغب:

- گردن را با دقت کرم بمالید

- با نوک انگشتان دو دست از زیر چانه به طرف گوش بکشید،۵ بار این حرکت را ادامه بدهید

- این بار باز با انگشتان دو دست از زیر گردن به طرف گوش(از پایین به بالا) بکشید، ۱۰ بار این حرکت را انجام دهید.

- در پایان به سر و گردن خود آب سرد بپاشید و سپس یک پارچه خیس را ۵ دقیقه روی گردن نگه دارید.

سفت کردن گونه های شل شده و گود؛از بین بردن گودی بینی تا دهان؛ سفت کردن پوست شل و چروکیدگی جلوی گوش ها:

– به حالت خمیازه دهان و آرواره را تا آنجایی که امکان دارد باز کنید و دهان را به شکل O درآورید.سپس کمی بیشتر باز کنید.به آهستگی آرواره ها را ببندید،سعی کنید درمقابل کشش عضله ها که می خواهند بسته شوند مقاومت کنید.نگذارید آرواره بالایی روی آرواره پایینی بیاید.سپس با استقامت فراوان دهان و آرواره را ببندید.در این حالت عضلات را منقبض نگه دارید و تا ۲۵ شماره بشمارید.تمرکز کنید تا انقباض دو طرف صورت را حفظ کنید،سپس آهسته عضلات را شل کنید.

حفظ حالت مناسب عضلات گونه:

دهان را ببندید،لبها را جمع کنید،دهان جمع شده را تا آنجا که امکان دارد به طرف راست بکشید،گونه چپ را محکم روی دندان های آسیا بکشید و دهان را به حالت مکیدن درآورید،دهان را استراحت دهید و دوباره همان کار را با گونه راست انجام دهید.این کار را ۵-۶ مرتبه در هر طرف انجام دهید.کل زمان یک دقیقه خواهد بود.

از بین بردن خطوط گوشه و زیر چشم:

انگشت سبابه یا وسط یا هر دو را در گوشه بیرونی چشم قرار دهید و به تدریج چشم ها را ببندید؛در همین زمان انگشتان را به آرامی به سمت عقب بکشید و مقاومت پلک را احساس کنید.در همان حالت تا ۵ بشمارید،استراحت کنید و سپس تا ۶ مرتبه این حرکت را تکرار کنید.کل زمان یک دقیقه است.

تمرینات را یک تا دو بار در روز انجام دهید و از عصبی شدن بپرهیزید.در روز ۸ لیوان آب بنوشید و پیاده روی را فراموش نکنید.برای نتایج بهتر در طول رژیم درمانی تمرینات را ادامه دهید.

۲- زندگی جدید با کاشت مو:

موها می توانند تغییرات اساسی در ظاهر شما ایجاد کرده و صورت شما را سال ها جوان تر کنند.ریزش مو یک بیماری رایج در میان آقایان است که به دلیل وراثت،تغییرات هورمونی استرس،تغذیه و بهداشت نامناسب و داروها اتفاق می افتد.دو عامل اول یعنی وراثت و تغییرات هورمونی نقش مهمتری داشته و دلیل ریزش موی اکثر آقایان است.تا به حال درمان دارویی قطعی برای این مشکل پیشنهاد نشده است؛گرچه داروی ماینوکسیدین و فیناسترید تجویز می شود.این داروها ریزش موها را کم می کنند اما قادر به رویاندن مجدد موهای از دست رفته نیستند.این در حالی است که کاشت مو درمان قطعی این بیماری به حساب می آید.

روش های کاشت و پیوند مو:

کاشت و پیوند مو امروزه به سه شکل انجام می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.با این حال پیوند مو به روش های میکروگرافت و مینی گرافت با بالاترین بازدهی و طبیعی ترین شکل ممکن معمولا بدون عارضه و موثرترین راه درمان هستند.

روش “ام اف یو تی” :

در این روش ابتدا پزشک یک فلپ از ناحیه پشت سر برداشته سپس تکنسین ها با استفاده از میکروسکوپ های تخصصی گرافت های مو را از هم جدا می کنند.در مرحله بعد نواحی دچار ریزش آماده کاشت می شود و گرافت ها آرام آرام به این ناحیه منتقل می شوند.

روش “اف آی تی” :

در این روش ناحیه پشت سر که بانک موی شما محسوب می شود،کوتاه می شود و با استفاده از دستگاه میکروپانچ گرافت های لازم برداشته شده و در نواحی مورد نظر کاشته می شوند.

روش “میکس فرم” :

در روش میکس فرم یا روش ترکیبی از مجموع دو روش اشاره شده در بالا برای پوشش نواحی طاس استفاده می شود.این روش از آن جهت مورد توجه قرار گرفته که می تواند تراکمی مطلوب تر به موهای شما ببخشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.